x
۰۹ / آذر / ۱۴۰۲ ۱۴:۴۸

کشف ۲ تن مواد شوینده تقلبی در سمنان

کشف ۲ تن مواد شوینده تقلبی در سمنان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف دو تن مواد شوینده تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهرستان سمنان خبر داد.

کد خبر: ۸۱۰۹۷۶
هلوو

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد حاج پروانه امروز (پنجشنبه، نهم آذر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان - دامغان به یک دستگاه نیسان با بار زیاد مواد شوینده مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد این خودرو دارای مقادیر زیادی مواد شوینده با برچسب شرکت‌های معتبر است. راننده مدارک لازم و بارنامه نداشت و به همین دلیل، وسیله نقلیه برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: برابر نظریه اولیه کارشناس غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تمام کالاها تقلبی و خارج از شبکه توزیع بودند. ارزش ریالی آنها ۲۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شد.

سرهنگ حاج پروانه از بازداشت یک نفر متهم در این رابطه خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و خودرو او توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از مردم خواست که در صورت دیدن هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق و احتکار توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها:
مواد شوینده
ارسال نظرات
x